Pozycjonowanie to nie magia, ale ciężka praca przy stronie
Poniżej moje zasady, zgodnie z którymi zwiększam sprzedaż/ilość Klientów pozyskiwanych ze stron internetowych. Jesteś zainteresowany/a wdrożeniem ich u siebie?

Indywidualne podejście

Schematy nie istnieją. Każda strona jest inna. Tak samo, jak specyfika prowadzenia biznesu. Dlatego kluczową kwestią jest dla mnie to, aby dokładnie poznać oczekiwania Klienta oraz zrealizować cel, dla którego zdecydował się pozycjonować stronę. Za pracami mają iść większe przychody – a nie tylko wyższe pozycje w Google.

Stała edukacja oraz wsparcie

Właściciel strony może w każdej chwili zapytać, dlaczego wdrażane jest takie, a nie inne rozwiązanie czy poprosić o szczegółowy raport prac. Na każde pytanie uzyska odpowiedź, nawet, jak nie dotyczy stricte  zakresu współpracy. Nie zasłaniam się „know-how”, zawsze wyjaśniam co i dlaczego robimy. Klient musi  wiedzieć, co się dzieje z jego stroną.

Tylko jedna osoba kontaktowa

Klient kontaktuje się od samego początku tylko ze mną – a nie z handlowcem, a potem z kolejnymi opiekunami. Nie oddaję też Klienta podwykonawcom (dzisiaj nierzadko podpisujesz umowę z firmą A, a de facto to firma B pracuje nad stroną). Nawiązując ze mną współpracę masz pewność, kto pracuje nad Twoją stroną.

Monitoring postępów

W ramach współpracy Klient zawsze wie, co się dzieje z jego stroną oraz widzi na bieżąco, jak zwiększa się jej widoczność w Google. Dodatkowo przy większych zmianach w algorytmie, które wpływają na jego witrynę, jest o tym informowany na bieżąco, aby wiedział, jak proces pozycjonowania wpływa na jego biznes.

Przejrzysta umowa

Specjalista nie boi się utraty Klienta, dlatego nie podpisujemy umowy na 12 czy 24 miesiące, ale z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Podpisywana umowa jest zrozumiała, nie zawiera „drobnego druku” ani żadnych aneksów. Nie naciskam też na jej podpisanie – masz czas, aby się z nią spokojnie zapoznać. Decyzja o współpracy musi być podjęta świadomie.

Realne obietnice

W pozycjonowaniu nie można dać gwarancji pozycji czasu, jaki jest potrzebny na osiągnięcie danej pozycji w wyszukiwarce. Jeżeli masz ofertę od kogoś, kto uważa inaczej, a do tego gwarantuje efekty, to mówiąc delikatnie mija się z prawdą. Google przestrzega przed oszustami oraz wskazuje czym kierować się przy wyborze dobrej firmy SEO.

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH