Blog – Strona 2 – SEOProfi
Książki biznesowe

Dlaczego warto czytać książki biznesowe

Książki biznesowe

Książki biznesowe to dla mnie sposób na znalezienie pomysłu, niekiedy jednego stwierdzenia, które pomoże w rozwoju mojej firmy lub firmy mojego Klienta. Jak przeczytałem niedawno w książce “Scalling up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?” nie odkryłem Ameryki – podobne podejście cechowało Marka Cubana, właściciela Dallas Maverics.

Czytanie książek przez przedsiębiorców nie jest traktowane priorytetowo –

Machina sprzedażowa Justin Roff-Marsh

Machina sprzedażowa – Justin Roff-Marsh

Książki biznesowe

Jeżeli myślisz o pozycjonowaniu tylko jako o zdobyciu pozycji w Google, to ten wpis nie jest dla Ciebie – pozycje raz są, raz ich nie ma, i choćbyś kombinował nie wiem jak to prędzej czy później konkurencja Ciebie wyprzedzi. Jeżeli jednak myślisz o pozycjonowaniu nie jako pozycjach, ale jako budowaniu wizerunku eksperta, ponieważ chcesz zacząć w końcu porządnie zarabiać i przestać myśleć o tym,

Od dobrego do wielkiego - czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

Od dobrego do wielkiego – Jim Collins

Książki biznesowe

Czy dobra firma może stać się firmą wielką? Jak zmienić ją w przedsiębiorstwo, które nie tylko osiąga dobre rezultaty (raz czy dwa), ale potrafi utrzymać trend przez wiele lat? Czy jest to w ogóle możliwe?

Bardzo rzadko zdarza się sytuacja, w której firma rośnie nie przez rok, czy dwa, ale przez lat kilkanaście.

Mit przedsiębiorczości - Michael E. Gerber

Mit przedsiębiorczości – Michael E. Gerber

Książki biznesowe

Książka Michael’a Gerbera to obowiązkowa pozycja dla każdego właściciela małej firmy, który pragnie przestać być pracownikiem w swojej firmie.

W biznesie nie chodzi o to, aby kierować się wzniosłymi ideami, ale codziennie, na każdym etapie prowadzenia (i rozwoju!) swojej firmy potrafić (chcieć) zaglądać w każdy kąt firmy, aby dzięki temu ją rozwijać. Niestety,

Stworzona do sprzedaży. ZBuduj firmę, która przetrwa bez Ciebie - John Warrillow

Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez Ciebie – John Warrillow

Książki biznesowe

Książka, która powinna być obowiązkową pozycją dla osób, które mają swoją firmę, jednak zależy od nich wszystko w niej, niekiedy każdy proces, a którzy czują, że coś im ucieka. Autor, na przykładzie fikcyjnego przedsiębiorcy pokazuje nam w jaki sposób tak ułożyć zarządzenie firmą, aby móc cieszyć się pracą z klientami, a przy okazji znaleźć sens w prowadzeniu biznesu.

O moim blogu

O czym będzie ten blog

Książki biznesowe

Kiedy w 2010 roku założyłem bloga poświęconego pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych nie sądziłem, że w sierpniu 2020 będzie on liczył prawie 1400 pozycji.

Był to czas, kiedy pozycjonowanie w dużym stopniu skupiało się na linkach, wokół których urosło dużo mitów, mocno uderzających w przedsiębiorców. Mój blog miał na celu przybliżyć tematykę SEO osobom nie związanym z branżą pozycjonerską,

12

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH