

specjalista od SEO
Książki biznesowe to dla mnie sposób na znalezienie pomysłu, niekiedy jednego stwierdzenia, które pomoże w rozwoju mojej firmy lub firmy mojego Klienta. Jak przeczytałem niedawno w książce “Scalling up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?” nie odkryłem Ameryki – podobne podejście cechowało Marka Cubana, właściciela Dallas Maverics.
Czytanie książek przez przedsiębiorców nie jest traktowane priorytetowo – może dlatego, że jak pisałem w jednym ze swoich wpisów, nie potrafili jeszcze ustawić swojej firmy tak, aby znaleźć czas nie tylko na bieżącą obsługę, ale i na swój (a co za tym idzie i firmy) rozwój?
Tymczasem kiedy Larry’ego Page’, jednego z założycieli Google, zapytano, w jaki sposób nauczył się kierować firmą, odpowiedział: “Dużo czytam”.
Mark Zuckenberg w 2013 postanowił czytać jedną książkę co dwa tygodnie.
Mój cel na ten rok to przeczytanie 50 książek, głównie z obszarów rozwoju firmy, marki osobistej, reklamy i marketingu oraz relacji z pracownikami. Zachęcam wszystkich do tego samego – dzięki czytaniu dobrych książek nie tylko idziemy do przodu, ale potrafimy lepiej dopasować się do otaczającego nas świata i wykorzystać drzemiące w nim możliwości.
Wszystkiego dobrego w Nowym 2021 Roku 🙂