Blog – SEOProfi
Znani i bogaci

Znani i bogaci o własnym biznesie. Jak zarobić i utrzymać pieniądze

Książki biznesowe

Prowadząc firmę należy mieć otwarty umysł, aby z natłoku informacji, jakie serwuje nam otaczający nas świat, wyłowić czasami niepozorne informacje, które okażą się mieć duży wpływ na nasz biznes. Z tego też powodu warto wiedzieć, jak sobie w biznesie radzą znane nam z mediów osoby- czytając ich biografie lub wywiady.

Zasada jeża

Znasz tzw.

Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być. Paul Ardena

Książki biznesowe

Żyjemy w świecie przeciętności, gdzie wybijanie się jest często postrzegane jako wada, a nie zaleta. A szkoda, ponieważ to tylko od nas zależy, czy możemy sięgać gwiazd, czy zatrzymać się na poziomie gruntu.. Tymczasem Twoja wizja tego, gdzie lub kim chciałbyś być, stanowi Twój największy atut. Nie mając przed sobą celu, trudno go osiągnąć.

Jeżeli czegoś naprawdę mocno pragniemy,

Podejmowanie decyzji

Zasady zwycięzców. Tak spełniają się Twoje marzenia. Bodo Schäfer

Książki biznesowe

Nie jest zawsze łatwo żyć zgodnie z przedstawionymi tutaj zasadami. Pamiętaj jednak, że sukces i spełnienie nie wywodzą się przede wszystkim ze szczęścia – a są w dużej mierze wynikiem tego, czym się kierujesz w swoim życiu.

“Tego człowieka nazywamy leniwym, który mógłby uczynić coś wielkiego”

Sokrates

Coraz mnie uwagi zwracamy na zasady –

Razem, czyli lepiej

Razem, czyli lepiej. Mała księga inspiracji. Simon Sinek

Książki biznesowe

Praca nie ma być obowiązkiem, nudą. Praca ma sprawiać frajdę, a przychodzenie do niej nie być karą, ale przyjemnością. Wiele osób uważa, że jest to niemożliwe. Żyjemy w takich czasach, gdzie (jeszcze) kultywowany jest mit jednostki czy mit … nieomylnego szefa. Jeżeli jednak będziemy potrafili przezwyciężyć własne (i zewnętrzne ograniczenia), to nic nie będzie poza naszym zasięgiem.

Zarobić milion idąc pod prąd

Zarobić milion idąc pod prąd. Jakub Bączek

Książki biznesowe

Większość książek na rynku jest napisana przez zagranicznych autorów, z których spora część jest pochodzenia amerykańskiego. Czytając je mamy wrażenie, że opowiadają “amerykański sen”, a ich treść nie ma zastosowania w polskich realiach. Dla tych, którzy szukają książki dopasowanej do naszej “podwórkowej rzeczywistości”, jest pozycja autorstwa Jakuba Bączka.

Książka, wydana w 2014 roku,

zespół

Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu. Patrick Lencioni

Książki biznesowe

Jeżeli chcesz stworzyć firmę, w której panuje kultura oparta na pracy zespołowej, to musisz znaleźć ludzi, którzy będą posiadali trzy wspólne cechy – będą jednocześnie pokorni, głodni oraz mądrzy. Bez tego nie zbudujesz firmy, do której przychodzi się z przyjemnością, a praca daje satysfakcję, zamiast być przymusem.

Patrick Lencioni tym razem przenosi nas do firmy,

Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność Klientów. Patrick Lencioni

Książki biznesowe

Nie jest sztuką prowadzić firmę. Nie jest sztuką posiadać klientów, związanych z Tobą wieloletnimi umowami, z karami umownymi. Sztuką jest tak prowadzić biznes, aby Klient czuł, że to, co robisz dla niego, robisz z głębi serca – i w ten sposób zapewniać sobie jego lojalność.

Znasz tę sytuację, w której Twoja firma działa na rynku od dawna,

Modele subskrypcji - Siłą subskrypcji. John Warrillow

Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży. John Warrillow

Książki biznesowe

Dzisiaj coraz więcej biznesów przestawia się na model subskrypcyjny, co nie powinno specjalnie dziwić, ponieważ w takim modelu nie jest się uzależnionym od jednorazowych zleceń; łatwiej jest planować rozwój firmy, nie mówiąc o jej sprzedaży w przyszłości. Wbrew pozorom nie jest trudno wdrożyć go w życie – trzeba tylko dobrze zastanowić się nad tym, jaki cel chcemy osiągnąć.

Cztery obsesje wyjątkowego szefa

Cztery obsesje wyjątkowego szefa. Opowieść o przywództwie – Patryk Lencioni

Książki biznesowe

Książka “Cztery obsesje wyjątkowego szefa” opowiada o dwóch firmach – jedna z nich kładła nacisk w swojej działalności na zdrowie (a dodatkowo na mądrość), druga skupiała się w swojej działalności tylko na mądrości.. Patryk Lencioni, bazując na fikcyjnej historii, pokazuje nam, jak różnica w podejściu do zarządzania firmą (skupienie się na zdrowiu kontro skupienie się na mądrości) potrafi wpłynąć nie tylko na funkcjonowanie firmy,

12

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH