Google jest bezwzględne.

Ciężko karze strony, które przyłapie na łamaniu tak zwanych „Wskazówek dla Webmasterów”. To ich prywatne zasady, z którymi musisz się liczyć. Jeśli coś złego dzieje się z pozycją strony w wynikach wyszukiwania audyt to pierwszy i niezbędny krok do tego, by wzmocnić pozycję Twojej witryny i firmy.

Jakiego rodzaju audyty wykonuję?

Audyt SEO

Sprawdzenie zgodności strony ze Wskazówkami Google dla Webmasterów. Obejmuje:

  • analizę kodu strony
  • analizę danych w Search Console
  • inne działania (według ustaleń)

Sprawdź swoją witrynę

Audyt linków

Dobry profil linków, prowadzących do strony, to dzisiaj podstawa sukcesu. Audyt linków to:

  • analiza linków prowadzących do strony
  • wskazanie nienaturalnych linków
  • zrzeknięcie się linków (disavow tool)

Sprawdź swoje linki

Audyt pozycjonowania

Warto wiedzieć, co firma SEO robi z Twoją stroną. Audyt Twojego obecnego wykonawcy obejmuje:

  • analizę widoczności Twojej strony w Google
  • analizę profilu linków przychodzących
  • analizę strategii pozycjonowania

Sprawdź firmę SEO

Nie wiesz, jaki audyt wybrać?

Umów się na 15 minut bezpłatnych konsultacji.
Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić.