Sprawdź swoją witrynę
(audyt SEO, linków przychodzących, pozycjonowania)

Google jest bezwzględne.
Ciężko karze strony, które przyłapie na łamaniu tak zwanych „Wskazówek dla Webmasterów”. To ich prywatne zasady, z którymi musisz się liczyć. Jeśli coś złego dzieje się z pozycją strony w wynikach wyszukiwania, tu znajdziesz odpowiedź. To pierwszy i niezbędny krok do tego, by wzmocnić pozycję Twojej witryny i firmy.
Pomogę Ci w tym – jeśli chcesz

Zobacz, jak audyt wykazał nienaturalne linki przychodzące

Jakiego Rodzaju Audyty Wykonuję ?

Audyt SEO

Cel – sprawdzenie zgodności budowy strony z tzw. Wskazówkami Google dla Webmasterów. Obejmuje:
  • analizę kodu strony
  • analizę danych w Search Console
  • inne działania (według ustaleń)

Audyt linków przychodzących

Dobry profil linków, prowadzących do strony, to dzisiaj podstawa sukcesu. Audyt linków to:
  • analiza linków prowadzących do strony
  • usunięcie nienaturalnych linków
  • zrzeknięcie się pozostałych złych linków (disavow tool)

Audyt pozycjonowania

Warto wiedzieć, co firma SEO robi z Twoją stroną oraz co robi konkurencja. Audyt obejmuje:
  • analizę widoczności Twojej strony w Google
  • analizę profilu linków przychodzących
  • analizę strategii pozycjonowania
Nie wiesz, jaki audyt wybrać?

Umów się na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić:

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH