Sprawdź firmę SEO
(czyli audyt pozycjonowania)

Słowa kluczowe to nie wszystko!
Budowanie pozycji strony w oparciu o proste frazy już dawno straciło swój sens. Klienci dzisiaj oczekują bardzo konkretnych wyników wyszukiwania, wpisując w wyszukiwarkę coraz dłuższe frazy. Czy firma pozycjonująca nadąża za zmianami? Co robi z Twoją stroną? Nie wiesz, czy podpisałeś dobrą umowę na pozycjonowanie?
Pomogę Ci w tym - jeśli chcesz

Jak analiza szybko wykazała, jak jest pozycjonowania strona

Jak wybrać i sprawdzić firmę SEO

Czym jest audyt pozycjonowania

Sprawdzenie zgodności budowy strony z tzw. Wskazówkami Google dla Webmasterów. Obejmuje on:
  • analizę kodu strony
  • analizę danych w Search Console

Czego się dowiesz

Dobry profil linków, prowadzących do strony, to dzisiaj podstawa sukcesu. Audyt linków to:
  • analiza odnośników prowadzących do strony
  • usunięcie / zrzeczenie się nienaturalnych odnośników

Co zyskasz

Niektóre działania konkurencji mogą być przysłowiowym „języczkiem u wagi”. Warto zatem przeprowadzić:
  • audyt SEO
  • audyt linków przychodzących
Chcesz sprawdzić, czy Twoja strona jest dobrze pozycjonowana?

Może odkryjesz, że tracisz czas i pieniądze na nieefektywne działania?

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH